Mijn Freo

Meer informatie over de mogelijkheden in Mijn Freo en contact met Freo.

  • In Mijn Freo vindt u alles wat te maken heeft met uw lening. Via Mijn Freo kunt u bijvoorbeeld eenvoudig geld opnemen van uw Doorlopend Krediet, uw limiet verhogen of verlagen of uw lening versneld aflossen. Benieuwd hoe Mijn Freo werkt? Ontdek het in onderstaande video.

    Topics: Mijn Freo

  • Heeft u nog vragen? Bel onze klantenservice op telefoonnummer 088-321 00 03 (normaal tarief) of stuur een WhatsAppbericht naar 06-83671331. Van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur staan wij graag voor u klaar.

    Topics: Mijn Freo

  • Uw wachtwoord wijzigt u eenvoudig via Mijn Freo.

    Lukt het niet? Neem dan contact op met onze klantenservice via 088-321 00 03 (normaal tarief).

    Wachtwoord wijzigen

    Topics: Mijn Freo Wordt ook getoond in:  Wijzigingen doorgeven

  • Met de ingang van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) op 25 mei 2018, hebben wij een aantal veranderingen doorgevoerd. Wat is er nieuw?

    • Ons privacy statement is aangepast. Hierin leest u nu precies hoe wij uw gegevens gebruiken voor onze dienstverlening. Lees het nieuwe privacy statement >
    • In Mijn Freo bekijkt u nu Uw privacy instellingen. Hier ziet u welke berichten u momenteel van ons ontvangt en past u uw instellingen eenvoudig zelf aan.

    Topics: Mijn Freo Wordt ook getoond in:  Wijzigingen doorgeven Uw aanvraag

  • Met de Mijn Freo app heeft u een overzicht van uw Freo lening altijd bij de hand. Zo ziet u op het dashboard precies hoe u ervoor staat: hoeveel u al heeft terugbetaald en hoeveel u nog moet aflossen. Uw lening sneller aflossen? Dat is in een paar klikken via het dashboard geregeld. Ook logt u eenvoudig in. Kies voor een unieke code, vingerafdruk of gezichtsherkenning (alleen voor iPhone).

    Topics: Mijn Freo

  • Download de app op uw mobiel:

    apple-storegoogle-play-store

    Topics: Mijn Freo

  • Log de eerste keer in met een activatiecode. Deze ontvangt u op het e-mailadres dat bij ons bekend is. Kies daarna hoe u voortaan de app wilt openen. Afhankelijk van uw toestel kan dit met een eigen gekozen inlogcode, uw vingerafdruk of gezichtsherkenning (alleen voor iPhone).

    Topics: Mijn Freo

  • Of u pushberichten ontvangt, bepaalt u zelf. Dit doet u tijdens de eerste keer inloggen of via uw ‘Instellingen’ in de Mijn Freo app. Pushberichten van Freo gaan over:

    • De volgende afschrijving
    • Belangrijke inboxberichten
    • Tips over de lening

    Per onderwerp geeft u zelf aan welke berichten u wilt ontvangen. Liever geen berichten ontvangen? Dat kan natuurlijk ook.

    Topics: Mijn Freo

  • Betalen via de app is net zo veilig als internetbankieren. Via iDEAL lost u extra af of doet u een overboeking. Wilt u uw rekeningnummer wijzigen? Ook dit bevestigen we met een iDEAL-betaling.

    Topics: Mijn Freo

Geen resultaten gevonden

Contact via WhatsApp

Whatsapp op je device? Klik dan hier om direct met Freo een chat te starten. Of voeg 06-83671331 toe aan de contactlijst van uw telefoon.

Ma-vrij: 8.00 - 21.00 uur, za: 10.00 - 17.00 uur.