Uw aanvraag

Meer informatie over de beoordeling van uw aanvraag, documenten aanleveren en iDIN.

  • Op het moment dat uw getekende contract en de aanvullende documenten zijn geüpload in Mijn Freo of retour zijn gekomen, krijgt u van ons een bevestiging. Vanaf dat moment gaan wij uw aanvraag definitief beoordelen. Dit duurt meestal enkele werkdagen. In Mijn Freo kunt u de status van uw aanvraag bekijken.

    Topics: Uw aanvraag

  • In Mijn Freo ziet u de complete lijst met documenten die nodig zijn om uw aanvraag te beoordelen. Zodra alle documenten bij ons binnen zijn (digitaal en/of per post) nemen wij uw aanvraag in behandeling. Dit duurt enkele werkdagen.

    Topics: Uw aanvraag

  • Om uw aanvraag te kunnen beoordelen hebben wij van u in ieder geval nodig:

    • Een kopie van een geldig legitimatiebewijs op naam van de aanvrager(s) (bij een identiteitsbewijs, nieuw paspoort of rijbewijs ook kopie achterkant met handtekening). 
    • Een kopie van een recente specificatie - niet ouder dan twee maanden - van het hoofdinkomen (bijvoorbeeld salarisstrook, pensioen- en/of uitkeringsspecificatie). 
    • Een recent rekeningafschrift met tenaamstelling van de incassorekening – niet ouder dan 2 maanden – met bijschrijving van het salaris en afschrijving van de woonlasten. Deze downloadt u als pdf bestand vanuit de online omgeving van uw bank. Let op: een schermafdruk of foto volstaat niet.

    Daarnaast kunnen er aanvullend nog een aantal documenten worden opgevraagd, afhankelijk van uw persoonlijke situatie.

    Topics: Uw aanvraag

  • Het hele aanvraagproces duurt ongeveer twee weken. Als u het getekende contract en de documenten digitaal aanlevert in plaats van via de post, kan uw aanvraag sneller beoordeeld worden. U hoort dan ook sneller of de aanvraag goedgekeurd is.

    Topics: Uw aanvraag

  • Als u uw getekende contract en de andere gevraagde documenten heeft geüpload in Mijn Freo. Hierna gaan wij uw aanvraag definitief beoordelen. U hoort binnen enkele werkdagen of uw aanvraag is goedgekeurd. Pas na goedkeuring is uw contract definitief en kunt u gebruik maken van het geld.

    Is het voor u niet mogelijk om de documenten online aan te leveren? Dan kunt u ze ook per post naar ons sturen. In dit geval zal de doorlooptijd van uw aanvraag langer zijn.

    Topics: Uw aanvraag

  • Bij Freo kunt u uw lening online aanvragen. Daarom werken we het liefst zo digitaal mogelijk. Via Mijn Freo kunt u uw documenten digitaal bij ons aanleveren. Bijvoorbeeld in de vorm van een scan, foto of pdf. Uploaden gaat eenvoudig en snel in Mijn Freo. U ziet direct of het gelukt is.

    Topics: Uw aanvraag

  • Digitaal aanleveren is een stuk sneller dan per post. Uw documenten zijn direct bij ons binnen. U hoort dus ook sneller of u in aanmerking komt voor een lening bij Freo. Ook is digitaal aanleveren van documenten duurzaam, omdat u minder papier gebruikt.

    Topics: Uw aanvraag

  • Met de dienst iDIN logt u veilig en vertrouwd in op de websites van overheidsinstanties, verzekeraars en webshops. Met iDIN identificeert u zich via uw bank. Het aanmaken en onthouden van verschillende wachtwoorden is met iDIN verleden tijd.

    Topics: Uw aanvraag

  • Met iDIN geeft u toestemming aan uw bank om uw gegevens zoals uw naam, adres en woonplaats met Freo te delen. Zo weten wij meteen wie u bent. Met uw persoonlijke gegevens ondertekent u vervolgens documenten eenvoudig online in Mijn Freo. Een handtekening is hierdoor niet meer nodig.

    Topics: Uw aanvraag

  • Met iDIN ondertekent u eenvoudig en snel uw documenten online. U hoeft dus niet meer te wachten op het offertepakket dat u per post ontvangt. Uw documenten zijn direct bij ons binnen. Waardoor wij uw aanvraag sneller in behandeling kunnen nemen. En u dus eerder weet of uw lening is goedgekeurd. En dat is wel zo fijn.

    Topics: Uw aanvraag

  • Omdat u gebruik maakt van uw vertrouwde bankomgeving, is het gebruik van iDIN net zo veilig als internetbankieren. Vragen over iDIN? Neem dan contact met ons op.

    Topics: Uw aanvraag

  • Met de ingang van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) op 25 mei 2018, hebben wij een aantal veranderingen doorgevoerd. Wat is er nieuw?

    • Ons privacy statement is aangepast. Hierin leest u nu precies hoe wij uw gegevens gebruiken voor onze dienstverlening. Lees het nieuwe privacy statement >
    • In Mijn Freo bekijkt u nu Uw privacy instellingen. Hier ziet u welke berichten u momenteel van ons ontvangt en past u uw instellingen eenvoudig zelf aan.

    Topics: Mijn Freo Wordt ook getoond in:  Wijzigingen doorgeven Uw aanvraag

Geen resultaten gevonden

Contact via WhatsApp

Whatsapp op je device? Klik dan hier om direct met Freo een chat te starten. Of voeg 06-83671331 toe aan de contactlijst van uw telefoon.

Ma-vrij: 8.00 - 21.00 uur, za: 10.00 - 17.00 uur.