Uw aanvraag

Meer informatie over de beoordeling van uw aanvraag, documenten aanleveren en iDIN.

  • Op het moment dat uw getekende contract en de aanvullende documenten zijn geüpload in Mijn Freo of retour zijn gekomen, krijgt u van ons een bevestiging. Vanaf dat moment gaan wij uw aanvraag definitief beoordelen. Dit duurt meestal enkele werkdagen. In Mijn Freo kunt u de status van uw aanvraag bekijken.

    Topics: Uw aanvraag

  • In Mijn Freo ziet u de complete lijst met documenten die nodig zijn om uw aanvraag te beoordelen. Zodra alle documenten bij ons binnen zijn (digitaal en/of per post) nemen wij uw aanvraag in behandeling. Dit duurt enkele werkdagen.

    Topics: Uw aanvraag

  • Om uw aanvraag te kunnen beoordelen hebben wij van u in ieder geval nodig:

    • Een kopie van een geldig legitimatiebewijs op naam van de aanvrager(s) (bij een identiteitsbewijs, nieuw paspoort of rijbewijs ook kopie achterkant met handtekening).
       
    • Een kopie van een recente specificatie - niet ouder dan twee maanden - van het hoofdinkomen (bijvoorbeeld salarisstrook, pensioen- en/of uitkeringsspecificatie).

    • Een kopie van een recent bankafschrift (met tenaamstelling) – niet ouder dan twee maanden - met bijschrijving van het salaris en afschrijving van de woonlasten. Dit mag ook een uitdraai zijn van internetbankieren. Houd er rekening mee dat dit een uitdraai moet zijn vanuit uw online bankieromgeving, gedownload in pdf format.
      Let op: een printscreen is onvoldoende, net als het knippen en plakken in Word!

    Daarnaast kunnen er aanvullend nog een aantal documenten worden opgevraagd, afhankelijk van uw persoonlijke situatie.

    Topics: Uw aanvraag

  • Het hele aanvraagproces duurt ongeveer twee weken. Als u het getekende contract en de documenten digitaal aanlevert in plaats van via de post, kan uw aanvraag sneller beoordeeld worden. U hoort dan ook sneller of de aanvraag goedgekeurd is.

    Topics: Uw aanvraag

  • Als u uw getekende contract en de andere gevraagde documenten heeft geüpload in Mijn Freo. Hierna gaan wij uw aanvraag definitief beoordelen. U hoort binnen enkele werkdagen of uw aanvraag is goedgekeurd. Pas na goedkeuring is uw contract definitief en kunt u gebruik maken van het geld.

    Is het voor u niet mogelijk om de documenten online aan te leveren? Dan kunt u ze ook per post naar ons sturen. In dit geval zal de doorlooptijd van uw aanvraag langer zijn.

    Topics: Uw aanvraag

  • Bij Freo kunt u uw lening online aanvragen. Daarom werken we het liefst zo digitaal mogelijk. Via Mijn Freo kunt u uw documenten digitaal bij ons aanleveren. Bijvoorbeeld in de vorm van een scan, foto of pdf. Uploaden gaat eenvoudig en snel in Mijn Freo. U ziet direct of het gelukt is.

    Topics: Uw aanvraag

  • Digitaal aanleveren is een stuk sneller dan per post. Uw documenten zijn direct bij ons binnen. U hoort dus ook sneller of u in aanmerking komt voor een lening bij Freo. Ook is digitaal aanleveren van documenten duurzaam, omdat u minder papier gebruikt.

    Topics: Uw aanvraag

  • Met de dienst iDIN logt u veilig en vertrouwd in op de websites van overheidsinstanties, verzekeraars en webshops. Met iDIN identificeert u zich via uw bank. Het aanmaken en onthouden van verschillende wachtwoorden is met iDIN verleden tijd.

    Topics: Uw aanvraag

  • Met iDIN geeft u toestemming aan uw bank om uw gegevens zoals uw naam, adres en woonplaats met Freo te delen. Zo weten wij meteen wie u bent. Met uw persoonlijke gegevens ondertekent u vervolgens documenten eenvoudig online in Mijn Freo. Een handtekening is hierdoor niet meer nodig.

    Topics: Uw aanvraag

  • Met iDIN ondertekent u eenvoudig en snel uw documenten online. U hoeft dus niet meer te wachten op het offertepakket dat u per post ontvangt. Uw documenten zijn direct bij ons binnen. Waardoor wij uw aanvraag sneller in behandeling kunnen nemen. En u dus eerder weet of uw lening is goedgekeurd. En dat is wel zo fijn.

    Topics: Uw aanvraag

  • Omdat u gebruik maakt van uw vertrouwde bankomgeving, is het gebruik van iDIN net zo veilig als internetbankieren. Vragen over iDIN? Neem dan contact met ons op.

    Topics: Uw aanvraag

  • Met de ingang van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) op 25 mei 2018, hebben wij een aantal veranderingen doorgevoerd. Wat is er nieuw?

    • Ons privacy statement is aangepast. Hierin leest u nu precies hoe wij uw gegevens gebruiken voor onze dienstverlening. Lees het nieuwe privacy statement >
    • In Mijn Freo bekijkt u nu Uw privacy instellingen. Hier ziet u welke berichten u momenteel van ons ontvangt en past u uw instellingen eenvoudig zelf aan.

    Topics: Mijn Freo Wordt ook getoond in:  Wijzigingen doorgeven Uw aanvraag

Geen resultaten gevonden

Contact via WhatsApp

Whatsapp op uw device? Klik dan hier om direct met Freo een chat te starten. Of voeg 06-83671331 toe aan de contactlijst van uw telefoon.

Ma-vrij: 8.00 - 21.00 uur, za: 10.00 - 17.00 uur.