Mijn Freo verbetert

Freo werkt continu aan het verbeteren van de Mijn Freo-omgeving. Dit doen we op basis van feedback van onze klanten. Heb je een tip, ben je ergens ontevreden over of mis je iets in Mijn Freo? Laat het ons weten, dan gaan wij ermee aan de slag.

Geef feedback

Wat is er verbeterd?

'Uitloggen' duidelijker in beeld

05 april 2023Nieuw

Klanten lieten ons geregeld weten dat ze moesten zoeken naar de uitloggen-optie in Mijn Freo. Daarom hebben we deze optie duidelijker zichtbaar gemaakt.

Lees meer

We zeggen voortaan ‘je’ in plaats van ‘u’

02 november 2022

Misschien heb je het al gemerkt: we spreken onze klanten voortaan aan met ‘je'.

Lees meer

Gemakkelijker documenten aanleveren

03 augustus 2022

Het aanleveren van documenten voor een nieuwe lening hebben we iets gemakkelijker gemaakt. Zo kun je sommige stappen voortaan tijdelijk overslaan.

Lees meer

Contact via WhatsApp

Whatsapp op jouw device? Klik dan hier om direct met Freo een chat te starten. Of voeg 06-83671331 toe aan de contactlijst van jouw telefoon.

Ma-vrij: 8.00 - 20.00 uur, za: 10.00 - 17.00 uur.