Pushberichten in de Mijn Freo app

Via een pushbericht word je direct op de hoogte gesteld als er iets gebeurt met jouw lening of wanneer er een persoonlijk bericht, zoals bijvoorbeeld de jaaropgave, klaar staat voor jou. Dit bericht ontvang je op jouw mobiele apparaat waar de Mijn Freo app op geïnstalleerd staat.

Wat is een pushbericht? Push betekent letterlijk vertaald uit het Engels: duw. Een pushbericht kun je dus zien als een bericht wat naar je toe wordt ‘geduwd’. In plaats van dat je zelf naar de app toe gaat, wordt er een melding geplaatst op jouw scherm. Dit kun je kennen vanuit apps zoals Whatsapp of jouw e-mail. Maar vanaf nu ook bij de Mijn Freo app.

Wil je zeker weten of de pushberichten voor de Mijn Freo app aanstaan? Volg dan de volgende stappen:

Heb je Apple met het iOS besturingssysteem? (iPhone, iPad, iPod touch)

1. Ga naar instellingen
2. Tik nu op Berichtgeving
3. Je bent nu in het scherm voor de instellingen van berichtgevingen van jouw apparaat. Zoek de Mijn Freo app
4. Vink ‘sta berichtgeving toe’ aan
5. En je bent klaar om de pushberichten te ontvangen

Heb je een Android apparaat? (Bijvoorbeeld Samsung, OnePlus, Huawei, etc.)

1. Ga naar instellingen
2. Tik nu op ‘apps’
3. Zoek in de lijst de Mijn Freo app op
4. Tik op ‘meldingen’ en vink aan dat je deze wilt ontvangen
5. En je bent klaar om de pushberichten te ontvangen

Ook wij gebruiken cookies

Freo gebruikt cookies (en vergelijkbare technieken) op de website. Zo verzamelen wij en andere partijen (persoons)gegevens over je bezoek. Dit om jou een zo persoonlijk mogelijk aanbod te kunnen doen. Klik je op ‘Accepteren’ dan ga je akkoord met het gebruik van alle cookies en vergelijkbare technieken. Wil je dit niet? Klik dan op ‘Weigeren’. We plaatsen dan alleen cookies die zorgen voor een goed werkende website. Meer informatie over cookies.