Mijn Freo

Meer informatie over de mogelijkheden in Mijn Freo en contact met Freo.

  • In Mijn Freo vind je alles wat te maken heeft met jouw lening. Via Mijn Freo kun je bijvoorbeeld eenvoudig geld opnemen van jouw Doorlopend Krediet, jouw limiet verhogen of verlagen of jouw lening versneld aflossen. Benieuwd hoe Mijn Freo werkt? Ontdek het in onderstaande video.

    Topics: Mijn Freo

  • Dit is het e-mailadres waarmee je inlogt in Mijn Freo. Controleer op welk adres je e-mails ontvangt van klantenservice@freo.nl. Kom je er niet uit? Wij helpen je graag. Bel ons op 088 – 321 00 03.

    Topics: Mijn Freo

  • Meestal ontvang je binnen een minuut jouw activatiecode. Is dat bij jou niet het geval? Controleer of je het e-mailadres gebruikt dat bij Freo bekend is. Controleer ook jouw ongewenst e-mail. Misschien is de afzender @freo.nl geblokkeerd in jouw e-mailaccount. 
    Kom je er niet uit? Wij helpen je graag. Bel ons op 088 – 321 00 03. 

    Topics: Mijn Freo

  • Je kunt altijd weer een nieuwe inlogcode aanmaken. Log hiervoor in met het bij Freo bekende e-mailadres. Je ontvangt een e-mail met daarin een activatiecode. Als de activatiecode is ingevuld kun je via de link ‘inlogcode vergeten’ een nieuwe code aanmaken.

    Topics: Mijn Freo

  • Heb je nog vragen? Bel onze klantenservice op telefoonnummer 088-321 00 03 (normaal tarief) of stuur een WhatsAppbericht naar 06-83671331. Van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur staan wij graag voor jou klaar.

    Topics: Mijn Freo

  • Met de ingang van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) op 25 mei 2018, hebben wij een aantal veranderingen doorgevoerd. Wat is er nieuw?

    • Ons privacy statement is aangepast. Hierin lees je nu precies hoe wij jouw gegevens gebruiken voor onze dienstverlening. Lees het nieuwe privacy statement >
    • In Mijn Freo bekijk je nu Jouw privacy instellingen. Hier zie je welke berichten je momenteel van ons ontvangt en past je jouw instellingen eenvoudig zelf aan.

    Topics: Mijn Freo Wordt ook getoond in:  Wijzigingen doorgeven Jouw aanvraag

  • Met de Mijn Freo app heb je een overzicht van jouw Freo lening altijd bij de hand. Zo zie je op het dashboard precies hoe je ervoor staat: hoeveel je al hebt terugbetaald en hoeveel je nog moet aflossen. Jouw lening sneller aflossen? Dat is in een paar klikken via het dashboard geregeld. Ook log je eenvoudig in. Kies voor een unieke code, vingerafdruk of gezichtsherkenning (alleen voor iPhone).

    Topics: Mijn Freo

  • Download de app op jouw mobiel:

    apple-storegoogle-play-store

    Topics: Mijn Freo

  • Log de eerste keer in met een activatiecode. Deze ontvang je op het e-mailadres dat bij ons bekend is. Kies daarna hoe je voortaan de app wilt openen. Afhankelijk van jouw toestel kan dit met een eigen gekozen inlogcode, jouw vingerafdruk of gezichtsherkenning (alleen voor iPhone).

    Topics: Mijn Freo

  • Of je pushberichten ontvangt, bepaal je zelf. Dit doe je tijdens de eerste keer inloggen of via jouw ‘Instellingen’ in de Mijn Freo app. Pushberichten van Freo gaan over:

    • De volgende afschrijving
    • Belangrijke inboxberichten
    • Tips over de lening

    Per onderwerp geef je zelf aan welke berichten je wilt ontvangen. Liever geen berichten ontvangen? Dat kan natuurlijk ook.

    Topics: Mijn Freo

  • Betalen via de app is net zo veilig als internetbankieren. Via iDEAL los je extra af of doe je een overboeking. Wil je jouw rekeningnummer wijzigen? Ook dit bevestigen we met een iDEAL-betaling.

    Topics: Mijn Freo

  • Ja, dit kan. We hebben hiervoor wel twee e-mailadressen nodig: van de hoofd- en van de medecontractant. Heeft de medecontractant nog geen toegang tot een eigen Mijn Freo-omgeving? Neem dan contact met ons op

    Topics: Mijn Freo

  • Dit kan alleen in de Mijn Freo-app. Je activeert dit bij de eerste keer aanmelden. Of op een later moment via de instellingen. Gezichtsherkenning kan alleen als je een IPhone hebt.

    Topics: Mijn Freo

Geen resultaten gevonden

Contact via WhatsApp

Whatsapp op jouw device? Klik dan hier om direct met Freo een chat te starten. Of voeg 06-83671331 toe aan de contactlijst van jouw telefoon.

Ma-vrij: 8.00 - 20.00 uur, za: 10.00 - 17.00 uur.